Jak najít krásné fotografie zdarma?

Proč je tak vzácné najít bezplatnou fotografii, která se perfektně hodí pro váš blogový příspěvek, e-mail nebo jiný obsah?

Reklama
Foto: Dreamstime.com

Pro začátek je výběr skutečně bezplatných fotografií na webu omezený. Například Creative Commons je vynikajícím zdrojem pro obrázky bez licenčních poplatků. Ve většině případů však stále musíte uvést autora/fotografa, když ve svém obsahu použijete obrázek Creative Commons.

Identifikujte licenci na zvoleném obrázku

Chcete-li to provést, začněte zadáním hledaného výrazu, který popisuje požadovaný obrázek. Až nějaký najdete, věnujte chvilku tomu, abyste zjistili podmínky licence k obrázku a zahrnuli jej do svého příspěvku. U obrázků na Flickru uvidíte tuto licenci označenou v pravém dolním rohu obrázku, jak je uvedeno níže (jedná se o licenci Attribution).

Jakmile identifikujete licenci svého obrázku a napíšete řádek s uvedením zdroje, který ji odráží, stačí hypertextový odkaz na jméno autora nebo původ obrázku na vstupní stránku, ze které jste jej poprvé stáhli.

Jaká je velikost obrázku ve vysokém rozlišení?

„Vysoké rozlišení“ je relativní termín používaný k popisu ostrosti a jasnosti obrazu. Rozlišení si představte jako „hustotu“ obrázku, odkazující na počet pixelů a detaily zobrazené pro konkrétní velikost obrázku.

Rozlišení popisuje ostrost a čistotu obrazu. Představte si to jako „hustotu“ pixelů, které tvoří obrázek, v porovnání s jeho rozměry (Š x V).

S ohledem na to je „vysoké rozlišení“ relativní pojem; správná velikost pro dosažení ostrého a vysoce kvalitního obrazu bude záviset na rozměrech a displeji, pro které navrhujete.

Pokud je rozlišení obrázku příliš vysoké, skončíte s obscénně velkými velikostmi souborů. Pokud je rozlišení příliš nízké, bude váš obrázek vypadat rozmazaně a/nebo pixelově.

Potřebujete profesionální fotografie pro svůj obsah, ale nemáte rozpočet? Fotografie akcií Stockfreeimages byly pečlivě vybrány, aby pomohly obchodníkům a obchodníkům v různých odvětvích využít více vizuálů ve svém obsahu. Zachytili jsme vše od kancelářských fotek lidí, kteří spolu pracují, až po kuchyňské občerstvení. ,Můžete jej použít ve svých příspěvcích na blogu, na kanálech sociálních médií, ve svých e-mailech, na palubě příští týmové schůzky – nebe je limit! A ano, slibujeme, že tyto fotografie jsou 100% zdarma k použití, není vyžadován žádný kredit.

Reklama